Tekil Mesaj gösterimi
 
Alt 16.Haziran.2026, 02:25
Morning Morning isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Moderator
 
Üyelik tarihi: 23.Mayıs.2019
Mesajlar: 30,532
Standart "Hak ettiğimiz skoru aldığımız için mutluyum"

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisi ikinci maçında ağırladığı Beşiktaş GAİN'i 93-68 yenen Fenerbahçe Beko'da milli oyuncu Onuralp Bitim, galibiyeti hak ettiklerini ve böyle oynadıkları takdirde şampiyon olacaklarını söyledi.
Alıntı ile Cevapla