![]() |
"Hak ettiğimiz skoru aldığımız için mutluyum"
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisi ikinci maçında ağırladığı Beşiktaş GAİN'i 93-68 yenen Fenerbahçe Beko'da milli oyuncu Onuralp Bitim, galibiyeti hak ettiklerini ve böyle oynadıkları takdirde şampiyon olacaklarını söyledi.
|
| Tüm Zamanlar GMT +1 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:16. |
Search Engine Optimisation provided by
DragonByte SEO v2.0.36 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.